کال گراف

می رسانندمان روزی...

.

.

۱۰ مطلب در خرداد ۱۳۹۲ ثبت شده است

امروز دوست عزیزم حمید راهی کربلا شد. (+) نیمه شعبان از روزهای خیلی خاص زیارت اربابه.* زائرا با پای پیاده خودشون رو به حرم عشق می رسونن. رفقای دیگه هم یکی یکی دارن راهی می شن و طبق معمول من بی سروپا جاماندم...

خوشا راهی که پایانش تو باشی
برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کرده یا به ادامه مطلب بروید

*امام صادق علیه السّلام فرمود: وقتی نیمه شعبان می شود هاتفی از افق اعلی ندا می دهد که
 أَلَا زَائِرِی قَبْرِ الْحُسَیْنِ ارْجِعُوا مَغْفُوراً لَکُمْ وَ ثَوَابُکُمْ عَلَى رَبِّکُمْ وَ مُحَمَّدٍ نَبِیِّکُمْ
ای زائران قبر حسین، شما در حالی به شهر و دیار خود برمی‌گردید که مورد بخشش الهی قرار گرفته اید و ثواب و اجر این زیارت شما را خداوند متعال و پیامبرش به‌عهده گرفتند. (کافی 4/589)
بی شک این روزها برای بچه های ارزشی، شیرینی رسوا شدن دروغگویانی چون او، کمتر از تلخکامی سپردن قوه اجرایی کشور به شخصی که مدنظرشان نبوده نخواهد بود. سیلی اول را ملت با حضور پرشکوه خود بر دهان کسانی کوبید که 4 سال از بی اعتمادی مردم به نظام می گفتند و دومین سیلی را نتیجه این حضور پرشکوه بر دهان یاوه گویان و دروغگویانی کوبید که نظام اسلامی را متهم به تقلب 10 میلیونی می کردند!
شاید امروز بهترین فرصت برای بازگشایی پرونده خیانت این متقلبان باشد.

تو دروغ می گفتی...
برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کرده یا به ادامه مطلب بروید
از اولین لحظات صبح که اخبار انتخابات رو پیگیری می کردم دائم این عبارت حضرت آقا برام تداعی می شه که "جمهورى اسلامى اهل خیانت در آراء مردم نیست." با خودم فکر می کنم که چقدر روسیاهن اونایی که 4 سال هرچیزی که خواستن به نظام اسلامی گفتن و بعد با کمال پررویی خودشونو به اون راه زدن که انگار نه انگار ما بودیم که جمهوریت نظام رو به چالش کشیدیم و بدون عذرخواهی از مردم و رهبر عزیز دم از شرکت در انتخابات زدن. با خودم فکر می کنم جمهوری اسلامی چقدر بزرگ است و چقدرتر بزرگوار! هرچند این جماعت جرزن در روزهای آینده هم حرف های دیگری خواهند زد ولی آنچه برای من مسلم است ما در این انتخابات چند پیروزی هم زمان به دست آوردیم. یکی اینکه به تکلیف خود عمل کردیم و جز یکی از دو حسن به ما نخواهد رسید ان‌شاءالله. دوم اینکه صداقت جمهوری اسلامی و امام‌مان یک بار دیگر پرده‌های دروغ و ریای مدعیان را شکافت و حقیقت آزادی و مردم سالاری دینی در این مرز و بوم را به رخ جهان کشید. سوم و مهمترین پیروزی هم رقم خوردن حماسه سیاسی مد نظر امام با حضور حداکثری مردم بود که قبل از هرچیز مهر تاییدی بود بر حمایت قاطع ملت از انقلاب و رهبری.

نکته دیگری هم که هنگام تبلیغات به دوستان خود می‌گفتم این بود که آرای دکتر جلیلی در این انتخابات خالص و پاک است. یعنی هرچقدر رای بیاورد نشان از وجود همان میزان فدایی خودآگاه ولایت و اسلام است. فداییانی که بی شک عبید دنیا نیستند و در راه دین حاضرند هرگونه سختی را تحمل کنند. سعید ما نه بر موج مشکلات مردم سوار شد و نه جو کاذب ایجاد کرد. نه شعار داد و نه از مواضعش اندکی کوتاه آمد. در فضای دروغ دوقطبی مقاومت و معیشت او حاضر نشد دست از اولی بردارد و حتی فرصت نکرد دروغ بودن این دوقطبی را برای مردم تبیین کند. در این شرایط اگر هزار نفر هم به او رای می‌دادند به دل ما می چسبید. 
توکل ما به خداست و نگاهمان به ولایت. چه جای اندوه و نگرانی که کوره هرقدر داغتر باشد فولاد آبدیده تر خواهد شد...

امام خامنه ای
برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کرده یا به ادامه مطلب بروید

إن شاالله که تا این مقطع توانسته باشیم تکلیف و وظیفه خود را به خوبی انجام داده باشیم و من به همه شما عزیزان این پیروزی و موفقیت را تبریک عرض می کنم.

...قال علی (ع) ما ظفر من ظفر بالاثم و من غلب بالشر فهو مغلوب.

به نظر من این حدیث میتواند یک مانیفست انتخاباتی باشد. اگر کسی با آنچه که رضای خدا نیست و با کارهایی که گناه است پیروزی پیدا کند، او پیروز نیست و او شکست خورده است.این یکی از بحث های اساسی درگفتمان انقلابی است. این در همه عرصه ها باید مورد توجه باشد. در انتخابات این حدیث شریف مبنایی است برای تغییر در روش ها و سازکارهای مرسوم تبلیغاتی.

... پایان این کارهای تبلیغاتی خود شروع یک راه جدیدی است؛ "فاذا فرغت فانصب" ما باید ببینیم هر روز وظیفه مان چیست و با نشاط و روحیه کارمان را انجام دهیم و با این نگاه نه ما ناراحتی و افسردگی داریم و نه شادی به خاطر یک موضوع دنیایی خواهیم داشت. اگر خوشحالیم به خاطر عمل به تکلیف است و اگر ناراحت هستیم هم به خاطر تکلیف و وظیفه مان است.

(دکتر سعید جلیلی کاندیدای اصلج یازدهمین دوره ریاست جمهوری92/3/23)

ما پیروز شدیم

این طرح یک تشکر بسیار کوچک از مردی است که منش او در این سالها گواه پاکی و تکلیف مداری اش بوده و حضور او در انتخابات و مناظرات نشان داد که هرگز دامن خود را به زشتی های سیاست نیالوده و در دفاع از حق و حقیقت از آنچه در توان داشته فروگذار نکرده. نمونه یک آزادمرد که هم در فتنه گذشته و هم امروز جای خالی عمارها را برای ولایت پر کرده. بدون شک او الگویی برای سیاستمداران است. خداوند بر توفیقاتش بیافزاید.
(در همین زمینه بخوانید: تو را سپاس ای معلم آزاده)

عمار امام خامنه ای
برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کرده یا به ادامه مطلب بروید
پ.ن: این پست انتخاباتی نیست!

هرچند حمایت اشخاص به تنهایی نمی تواند معیاری برای تشخیص اصلح باشد اما توجه به حامیان کاندیداها از دو جهت می تواند موثر واقع شود:


یک: هرکدام از این بزرگواران با نگاه خاص و منطق و معیار خود به تشخیص اصلح رسیده اند که طبیعتا آن زاویه ممکن است از دید ما مغفول باشد. یکی نگاه تمدنی دارد و دیگری تقوا را مد نظر قرار می دهد و آن یکی آینده اقتصاد ایران را در آینه کاندیداها جستجو می کند و دیگری... . اینجاست که توجه به حمایت ایشان می تواند در حکم مشورت با خبرگان در حوزه های مختلف تلقی شود و به ثبات قدم در انتخاب صحیح بیانجامد.


دو: تبدیل شدن حامیان امروز یک کاندیدا به یاوران فردای او (در صورت پیروزی در انتخابات) بسیار محتمل است. حال با شناخت حمایت کنندگان کاندیداها می توان پیش بینی کرد که در آینده چه تیمی، با چه خط فکری در کنار رئیس جمهور قرار خواهد داشت.

حامیان گفتمان انقلاب اسلامی

برای دریافت تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کرده یا به ادامه مطلب بروید

این پوستر رو به مناسبت سالروز آغاز ولایت امام خامنه ای تقدیم به همه عاشقان و سربازان حضرتش می‌کنم:

امام خمینی رحمت الله علیه : پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد.

ولایت فقیه

برای مشاهده یا در یافت تصویر در اندازه 50*70 به ادامه مطلب رفته یا روی آن کلیک کنید

حقیقتا هنر (بخوانید بی هنری) می خواهد این همه سیاه دیدن مملکت امام روح الله

جسارت می خواهد این همه عزت و سربلندی ملت امام خامنه ای را ندیدن

کاش شاخصی ارائه می دادی برای فلاکت باطنی دنیاطلبان

برای آنها که از رنج های امت غیور امام، در پی ساختن نردبامی برای آمال خود هستند.

هیهات...

هنر سیاه نمایی

برای دیدن تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کرده یا به ادامه مطلب بروید


پ.ن: احساسی که با دیدن مستند ایشون به من دست داد دقیقا همین تصویری است که می بینید.

امام خمینى، یک حقیقت همیشه زنده است.

نام او پرچم این انقلاب، و راه او راه این انقلاب، و اهداف او اهداف این انقلاب است.

امام خامنه ای (دهم خرداد 1369)


حقیقت همیشه زنده

برای دریافت تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کرده یا به ادامه مطلب بروید

امام روح الله فرمود: اگر بر کشوری نوای دلنشین تفکر بسیجی طنین انداز شد

چشم طمع دشمنان و جهانخواران از آن دور خواهد گردید.

و الا هر لحظه باید منتظر حادثه ماند...

دکتر جلیلی

برای دریافت طرح در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید یا به ادامه مطلب بروید