کال گراف

می رسانندمان روزی...

.

.

حماسه سیاسی رقم خورد...

شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۲، ۰۸:۴۰ ق.ظ

از اولین لحظات صبح که اخبار انتخابات رو پیگیری می کردم دائم این عبارت حضرت آقا برام تداعی می شه که "جمهورى اسلامى اهل خیانت در آراء مردم نیست." با خودم فکر می کنم که چقدر روسیاهن اونایی که 4 سال هرچیزی که خواستن به نظام اسلامی گفتن و بعد با کمال پررویی خودشونو به اون راه زدن که انگار نه انگار ما بودیم که جمهوریت نظام رو به چالش کشیدیم و بدون عذرخواهی از مردم و رهبر عزیز دم از شرکت در انتخابات زدن. با خودم فکر می کنم جمهوری اسلامی چقدر بزرگ است و چقدرتر بزرگوار! هرچند این جماعت جرزن در روزهای آینده هم حرف های دیگری خواهند زد ولی آنچه برای من مسلم است ما در این انتخابات چند پیروزی هم زمان به دست آوردیم. یکی اینکه به تکلیف خود عمل کردیم و جز یکی از دو حسن به ما نخواهد رسید ان‌شاءالله. دوم اینکه صداقت جمهوری اسلامی و امام‌مان یک بار دیگر پرده‌های دروغ و ریای مدعیان را شکافت و حقیقت آزادی و مردم سالاری دینی در این مرز و بوم را به رخ جهان کشید. سوم و مهمترین پیروزی هم رقم خوردن حماسه سیاسی مد نظر امام با حضور حداکثری مردم بود که قبل از هرچیز مهر تاییدی بود بر حمایت قاطع ملت از انقلاب و رهبری.

نکته دیگری هم که هنگام تبلیغات به دوستان خود می‌گفتم این بود که آرای دکتر جلیلی در این انتخابات خالص و پاک است. یعنی هرچقدر رای بیاورد نشان از وجود همان میزان فدایی خودآگاه ولایت و اسلام است. فداییانی که بی شک عبید دنیا نیستند و در راه دین حاضرند هرگونه سختی را تحمل کنند. سعید ما نه بر موج مشکلات مردم سوار شد و نه جو کاذب ایجاد کرد. نه شعار داد و نه از مواضعش اندکی کوتاه آمد. در فضای دروغ دوقطبی مقاومت و معیشت او حاضر نشد دست از اولی بردارد و حتی فرصت نکرد دروغ بودن این دوقطبی را برای مردم تبیین کند. در این شرایط اگر هزار نفر هم به او رای می‌دادند به دل ما می چسبید. 
توکل ما به خداست و نگاهمان به ولایت. چه جای اندوه و نگرانی که کوره هرقدر داغتر باشد فولاد آبدیده تر خواهد شد...

امام خامنه ای

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی