کال گراف

می رسانندمان روزی...

.

.

پوستر/ اسلام باز هم پیروز است

پنجشنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۱، ۱۱:۴۷ ق.ظ
در این سال -که به فرمان ولی باید به طور ویژه از کار و سرمایه ایرانی حمایت کنیم- ما که دوتا کار بیشتر از دستمون بر نمیاد. یکی همینه که ملاحظه می کنید و دیگری که مهمتره استفاده از تولیدات ایرانیه. باید این "امر ولی" رو به جد پیگیری کنیم.

البته باید دنبال راهکارهایی برای تغییر فرهنگ استفاده از کالاهای ایرانی هم باشیم. برای مثال یکی از این راهکارها به نظر من ساختن یک نشان جدید برای کالاهای مرغوب ایرانی است. چون "استاندارد" تا حد زیادی اعتبارش رو در اذهان عموم از دست داده. شاید بعدا با تفصیل بیشتری به این موضوع بپردازم.

به هر حال شکی نیست که در همه عرصه ها پیروزی با امت اسلام است... حی علی الجهاد... 

پوستر سال تولید ملی

تصویر با اندازه اصلی

نظرات  (۱)

با سلام و خداقوت خدمت همسنگران عزیز
جمعی از کاربران فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به منظور نشر معارف اهل بیت علیهم السلام و معرفی فضائل و مناقب ائمه هـُدی به خصوص امام هادی علیه السلام، دهه ای را به عنوان "دهه بزرگداشت امام علی النقی علیه السلام در فضای مجازی" نامگذاری کرده اند تا در این دهه فعالیت های خود را در این زمینه متمرکز نمایند.
لذا «ملت ابراهیم» آماده هرگونه همکاری و دریافت تولیدات کاربران فضای مجازی و انتشار آن در اینترنت است و از تمامی فعالان مؤمن و متعهدِ فضای مجازی تقاضا میشود در این عرصه نیز همچون گذشته، با شکوه حاضر شوند و ارادت خود به ائمه اطهار را ابراز نمایند.

http://mellate-ebrahim.ir/post-212.aspx
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی