کال گراف

می رسانندمان روزی...

.

.

خدا جون...

دوشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۰۷ ب.ظ

بعضی وقتا آدم دلش می‌خواد بی‌خیال همه ترتیب و آداب بشه و با خدا یه جور دیگه حرف بزنه...

خوش به حال معتکفین

خدا جون

  • عبدالـ«حسین»

پیامک

اعتکاف

خدا

خانه خدا

مسجد نما

نظرات  (۷)

سلام داش حسین
مثل همیشه زیباست
ایام پیاده روی نیمه شعبانه و همش یاد شما می افتم
طرح چای سال قبلتون خیلی خاطره انگیز بود
پاسخ:
سلام محمد جان
نیمه شعبان کربلایی میشی؟
خوشا به سعادتت
جاماندگان رو هم یاد کن
سلام.طراحی هاتون خیلی خوبه.امیدوارم همیشه در کارتون پیشرفت کنید.منم به طراحی علاقه دارم.ولی فعلا مبتدی هستم.چطور میتونم پیشرفت کنم؟
من دیگه همیشه به سایتتون سر میزنم:)
پاسخ:
سلام و رحمت خدا بر شما
نظر لطف شماست
به نظر حقیر برای طراح شدن چهار چیز لازمه: 1- استعداد و علاقه 2- یادگیری ابزار طراحی (مثل فوتوشاپ و...)  3- دیدن کارهای دیگران 4- تمرین و تمرین و تمرین
چقدر امسال که نرفتم اعتکاف دلم گرفته ........
طرحی بود زیبا و آروم ....
حاجی شما قالب وبلاگ هم طراحی میکنی ؟
پاسخ:
سلام برادر
ممنون از اظهار لطفت
نه متاسفانه
این آدرس شاید بتونه کمکتون کنه:
http://takhribchi.ir/post/order.model
  • منتظران ظهور
  • سلام ممنون از طرحتون
    واقعا بهترین حس ارامشو منتقل میکنه.موفق باشین.
    یاحق........
    پاسخ:
    سلام و درود
    سلام برادر بسیار زیبا
    بروزیم
    پاسخ:
    سلام علیکم و رحمت الله

     

    چقدر امسال دلم میخواست برم اعتکاف...

    نشد...!

    تنها بودم!

    الهی العفو...

    در پناه حق باشی

    پاسخ:
    [شرمندگی و دیگر هیچ]

    سلام حاج حسین

    چقدر زیبا . آدم و آروم میکنه این طرح

    خسته نباشید

    پاسخ:
    علیکم السلام برادر
    زنده باشی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی