کال گراف

می رسانندمان روزی...

.

.

من به پایداری رای می دهم!

پنجشنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۰۴:۰۴ ب.ظ
من به پایداری رای میدهم چون

ان الذین قالوا ربنا الله ثم استقاموا... را خوانده ام/ پایداری را نزدیک ترین گفتمان به ولایت می دانم که ولایت مداری در بطن آن است نه ابزارش/ دلم برای احمدی نژاد سوم تیر تنگ شده!/ از سازشکاری با کفار و منافقان بیزارم/ زمانه را زمانه مصلحت جویی سیاسیون نمی دانم/ رهبرم مرا به انتخاب اصلح فرمان داده/ اصولگرایی را اصول مداری می دانم٬ نه برچسبی که هر کس خواست روی خود بچسباند و تا ابد نانش را بخورد/ مستضعفان را ولی نعمتان انقلاب می دانم/ برای نزدیک تر بودن گفتمان پایداری به تک تک این مولفه ها دلیل دارم و ...

 ...و چون پایداری همیشه جواب میدهد!

پایداری

تصویر در اندازه اصلی

نظرات  (۱۲)

سلام عزیز
طرح، ابتکاری است ...



از کهنگی به روزم .. به گمانم ..
تایپوگرافیش رو پسندیدم.
با مطلب:
ای کاش من هم مسلمان تحقیقی بودم!!!
بروز هستم....
http://foreign-policy.blogfa.com/
ما پایداریم.
پایداری همیشه جواب میده!
سلام. عالی بود. پایدار باشید.
خیلی طرح زیبایی کار کردین
احسنت
خدا قوت
سلام :
دست در دست دهیم به مهر / این بازار خراب راکنیم آباد

در سوسنستان منتظر نظرتون در باره گرانی ها هستم
احمدی نژاد همان احمدی نژاد سوم تیر هست
شما فتنه زده شدید چرا رهبری یک بار نگفت جریان انحرافی؟
چرا تو نماز جمعه گفتن که مردم و مسئولان از صراط مستقیم انقلاب منحرف نشدند!
سلام برادر
نکند آخرت خویش را برای دنیای دیگران بفروشی...
این را از من بپذیر...
یاعلی
شما با جمع اضداد به جائی نمیرسی.مشکل امثال شما اینست که فهم سیاسی ندارید.مصداق آیه صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَ یَرْجِعُونَ هستید.ای کاش به جای شبانه وبلاگ زدن و بوق تبلیغاتی این و آن شدن کمی بصیرت را در خودتان تقویت کنید.
پاسخ:
اگر بفرمایید از نظر شما بصیرت چیست و چه زمانی و در کجا به کار می آید ممنون میشم.
اونقده رای بده تا جیگرت حال بیاد، اما خدا کنه آقایون بعدا حالگیری نکنن...!!!
یا علی مدد.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی