کال گراف

می رسانندمان روزی...

.

.

ماه عاشقی

شنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۱، ۰۱:۵۳ ب.ظ

مجموعه سه طرح در حال و هوای ماه عاشقی

پیشکش عاشقانی که محرم ماه حیاتشان است...

تصویر در اندازه اصلی


پیچیده شمیمت همه جا ای تن بی سر

چون شیشه عطری که درش گم شده باشد...

تصویر در اندازه اصلی


حاج آقا پناهیان:

راه اول پیوند با مردم عالم فطرت است و فعال‌ترین بخش فطرت حسین علیه‌السلام است 

و ما با جهانیان حرفی جز حسین علیه‌السلام نداریم...

| شب اول مراسم عزاداری هیأت میثاق با شهدا؛ محرم ۹۱ |

تصویر در اندازه اصلی

ای زینت دوش نبی روی زمین جای تو نیست...

زینت دوش نبی

تصویر در اندازه اصلی

خبر دارم که سر از دیر نصرانی درآوردی

و عیسی را به آیین مسلمانی در آوردی...

راس الحسین علیه السلام

تصویر در اندازه اصلی


از آن زمان که بوسه زدم بر ضریح تو

دیوانه تو بودم و دیوانه تر شدم ...

نظرات  (۴)

ماجورین ان شاء الله
  • اسماعیل قره داغی
  •  می آمد و ضربه حرامی میزد
     در گودی قتله گاه گامی میزد
    ضربه ضربه دوازده ضربه
     هر ضربه به نیت امامی میزد
    یک سال را به عشق همین ماه زنده ام..

    حلال تان باد

    زیارت شش گوشه ی ارباب
  • شهیدبی پلاک
  • اعظم الله اجورکم بمصابنا بالحسین علیه السلام و جعلنا و ایاکم من الطالبین بثاره معه ولیه الامام المهدی من آل محمد علیهم السلام
    التماس دعا.
    پاسخ:
    قبول باشه عزاداری ها
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی