کال گراف

می رسانندمان روزی...

.

.

هوای حسین

چهارشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۲، ۰۲:۱۷ ق.ظ

تقریبا دو ماه پیش بود... روبروی حرم ارباب... شب آخر... صاحب دلی پیامک فرستاده بود:

دم مــــرگ چشـــم انتــظار تــــــو ام

نگـــو انتـــظاری عبـــث مـــی‌کشـــم

هوا خوب یا بد، چه فرقی است یار؟

مـن انـدر هــوایت نفـــس می‌کشــم

مـــران دســـت خالـــی مـــرا از درت

که من جاهـلم، زود پس مـی‌کشـم

پـــر مـــرغ قلبـــم شکسـته حبیـــب!

من این رنج را از قفس می‌کشم...

 

حالا اون صاحب دل زائر کربلاست، شب آخر ... 

و من دلم رو به همین یک بیت خوش کردم...

هوای حسین

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

نظرات  (۳)

  • احمدقاسمی
  • دعا میکنم که دوباره توفیق زیارت ارباب رو داشته باشید فقط اگر مشرف شدید التماس دعا دارم...!
    پاسخ:
    ان‌شاءالله به همراه هم مشرف بشیم
    مران دست خالی مرا ازدرت
    که من جاهلم زود پس میکشم

    مارو هم لایق همسفری بدونید
    انشاله ماه محرم رزق ثروتمندانه ای کنار مهدی آقا داشته باشید
    التماس دعا
    پاسخ:
    سلام بر شما
    ارباب لایق بشمارد همه بر سفره اش میهمان خواهیم بود ان‌شاءالله
  • سعید براتی
  • سلام-

    دعا میکنم باز هم قسمتت بشه...

    فقط منو با خودت ببری هاااا...

    پاسخ:
    سلام
    شما باید منو با خودتون ببرید!
    من اگرهم میرم فقط به دعای شماست!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی