کال گراف

می رسانندمان روزی...

.

.

مالک اشتر جبهه ها

يكشنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۲:۳۵ ب.ظ

برای او که وقتی خبر شهادتش را به امام (ره) دادند، امام فرمود:" او آمرزیده است".

برای شهیدی که امام خامنه ای از او به عنوان اولین نظامی یاد می کند که به او اقتدا کرده و نماز خوانده.

برای شیرودی که می گفت من یک سرباز ساده ی اسلام، که هنوز نتوانستم خودم را در حد کمال قرار بدهم! یک سرباز ساده ی مکتب اسلام هستم، باز می گویم شاگرد هیچ مکتبی جزء مکتب اسلام نیستم و ملی گرا نیستم. تا قبل از جنگ من برای خاک هیچ ارزشی قائل نبودم و همیشه می گفتم هیچ وقت برای خاک نخواهم جنگید اما حالا یک مشت خاک این منطقه به خاطرحفظ اسلام برای من عزیزترین چیز است...

برای مالک اشتر امام در جبهه ها...


مالک اشتر جبهه ها


نظرات  (۲)

سلام برادر
خدا خیرت بده
تو این فضای غبارآلود انتخاباتی که پیش اومده و اخلاق کلا فراموش شده این مطلبا با این طرحای خوب آدمو حال می ده.
یا علی
پاسخ:
سلام اخوی
دعا کنید که که گرد و خاک این بی اخلاقی ها بر گرده مان ننشیند.
یا حق

سلام-

فکر نمی کنم به نقش این شهید عزیز در حفظ غرب کشورمان در ابتدای جنگ، کسی پی برده باشد. او به حق مالک اشتر امام بود... مالک اشتر را اگر بشناسیم، شیرودی را هم خواهیم شناخت.

یا حق

پاسخ:
سلام بر شما
حقیقتا همین است که فرمودید. برای همین او را ستاره غرب لقب دادند.
ان شاءالله خدا توفیق شناخت و پیروی از این ستارگان را به ما عطا کند.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی